tirsdag den 25. marts 2014

Ny sæson



Så er foråret over os, og en ny fiskesæson nærmer sig.

I weekenden var jeg en tur rundt om Gustavsfors FVO, og kikkede på fluestykket.  Det var med glæde at jeg kunne se en vandstand på +76 cm. Det er mere en 26 cm højre end ved sæsonstarten 2013.  Det tyder godt for fisket !

I år har jeg indløst fiskekort til Videå og forventer at købe sæsonkort til Gustavsfor.

Sommerferien er bestilt og turen kommer til at gå til Ammer og Gimån - Så der bliver forhåbentligt rig mulighed for, at fange en enkelt stalling eller to.  :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Poul!
    Dejlig blog du har her. Vi er nogle stykker der skal til Helge å i uge 27. Ved du om der er nogle huse til udlejning i området? Indtil videre har jeg kun fundet Sjöstugans camping.
    Mvh
    Richard Johannsen
    Rødekro

    SvarSlet
  2. Hej Richard.

    Håber I havde en god tur.

    Desværre popper din kommentar først op nu - Lidt meget sent.

    Jeg håber I nåede derop, og at I fik en god oplevelse.

    Kommentaren fra april er ikke poppet op, jeg så den først nu , hvor jeg opdaterede bloggen - Øv

    Mvh
    Paul

    SvarSlet